2014. július 3., csütörtök

DIY: Masnis hajcsat

Sziasztok! Itt Janka.
Bocsi, hogy sokáig nem írtam semmit csak tényleg nagyon sok a programom, mamámhoz mentem, strand, barátnők, beteg is voltam/vagyok stb. . . .  De most a betegség miatt mivel kezdek kicsit gyógyulni, ezért van egy kis időm, gondoltam felrakom ezt a bejegyzést, amit igazából egy hete előkészítettem, hogy felrakom, mindjárt felrakom, de nem nagyon volt ugye időm..:D Na, elég volt a beszédből,( Bocsi, írásból ), kezdjük is el!;)

Ami kell hozzá: (most nem tudok beilleszteni képet róluk, mert véletlenül kitöröltem, de leírom :D) Valami anyag, papír, filctoll, olló, ragasztópisztoly, vonalzó, hajcsat.

1.: Fogd az anyagot és a vonalzó mentén pöttyökkel rajzolj egy ilyesmi téglalapot.


Ezt vágd is ki.


2.: A papírra ezt a formát rajzold át, és vágd ki úgy, hogy minden oldala kb fél cm-el kisebb legyen, mint az anyag.


Most ragaszd össze őket a ragasztópisztollyal, és kész az alap! Ha ezt valami vastagabb anyaggal csinálod, akkor nem muszáj megcsinálnod, de mivel én egy régi, szétvágott felsőt használtam, ezért én megcsináltam.:)


3.: Hajtsd be az mind a 2 oldalát az anyagnak kb. középre,


és ragaszd össze őket.


4.: Valahogy így próbáld meghajtani.


5.: Ragaszd össze.


6.: Mivel elöl még ilyen fura,


Itt is ragaszd össze.


7.: A maradék anyagból egy hosszúkás darabot hajts félbe, és igazítsd olyanra, hogy jó legyen a masni közepéhez.


8.: Az egyik végét ragaszd oda a masni hátuljához.


9.: Tekerd körbe a masnin max. 2x, és csatold a masni hátuljához a hajcsatot.


10.: A hajcsat másik végébe nyomj egy kis ragasztót, és húzd rá az anyagra. 


Nyomd oda egy kicsit, és várj, amíg meg nem szárad.:) 


Kész is! Nekem nagyon tetszik, szerintem nagyon szép lett!:) 


Ezt bárhogy hordhatod, copfba, fonatba, oldalra csatolod a hajad, stb..., és szerintem bárhova felveheted, mindenhez illik!


Remélem, tetszett a bejegyzés, és hogy te is elkészíted majd! Köszi, hogy elolvastad!
Xoxo, Janka.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése