2015. január 11., vasárnap

15+1 furcsa kérdés TAG

Sziasztok! Janka vagyok.
Ismét sajnálom/sajnáljuk, hogy régen volt bejegyzés, de az iskola miatt egyáltalán nem érünk rá.
Most viszont hoztam egy TAG-et, méghozzá a 15+1 kérdés TAG-et(amit már a címből is láthattatok)! Ilyen bejegyzés még nem volt a blogon, és úgy gondoltam, hogy miért is ne? Ezzel a bejegyzéssel legalább többet tudhattok meg rólam.

1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív? 
     - Igen, van sok. Például Manka; Panka; Csibe; Jankesz; Jankus; Liba illetve sok más madár nevén szoktak becézgetni. Ne kérdezzétek, nem tudom, miért, de ez csak így rám ragadt. :D

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
    - Éneklek tusolás közben. Ha eszek valamit, amiben például van csirke mell és csirkecomb is, akkor abból, amit jobban szeretek, mindig hagyok egy kicsit a végére, hogy a végén egyek finomat. Ez jelen esetben a csirke mell. Valamiért, ha egyszer rendet rakok a szobámban, 2 óra múlva ugyan olyan kupi lesz, mint azelőtt volt. Ha látok egy postakocsit, valakit muszáj megütnöm azzal a szóval kísérve, hogy "postakocsii!!"

3. Van valamilyen furcsa fóbiád? 

    - Szerintem nincs.

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni? 

    - Nincs. Ha valamit itthon meghallgatok, akkor azt társaságban is.

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.

    - Utálom, ha a társaságomban böfögnek, vagy csámcsognak. Megőrülni persze nem tudnék tőle, de nem szeretem.

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy? 

    - Birizgálom a hajam és rágom a körmöm. Jó lenne róla leszokni, de nem tudok.

7. Az ágy melyik oldalán alszol? 

    - Mivel egy személyes ágyam van, ezért elég egyértelmű, hogy középen. :D

8. Mi volt az első plüss állatod és hogy hívták? 

    - Arra emlékszem, hogy egy (akkor még a testemhez képest) "óriási" Mickey egér, ami akkor még nagyobb volt nálam, de a nevére már nem emlékszem.

9. Mit rendelsz általában kávézókban? 

   - Mivel 11 éves vagyok, nem nagyon járok kávézóba, de ha a szüleimmel elmegyünk, akkor forrócsokit. 

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be? 

    - Napi 1,5/2 liter víz, kevés egészségtelen dolog, amit be is tartanék, de kollégiumban elég nehéz.

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban? 

    - Nem szoktam figyelni, de szerintem változó.

12. Van valami furcsa testi adottságod? 
    - Nagyon magas vagyok. 11 évesen 160+ cm körül. 

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod? 

    - Fagyi, oreo, chips, forrócsoki.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz? 

    - "Logic", "logika", "értem".. Ezeket szoktam gyakran mondogatni.

15. Miben alszol? Őszintén!

    - Semmi különösben, pizsi. 

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt? 

    - Rengeteg ilyen volt.


Nektek milyen furcsa szokásaitok vannak?

 Xoxo, Janka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése