2014. november 1., szombat

~Happy Hallowen~

Sziasztok! Szandi vagyok! (: Remélem mindenkinek jól telt a tegnapi napja, a Hallowen. :) Tudom hogy ma már nem az van, hanem mindenszentek, de én sajnos tegnap nem tudtam bejegyzést írni! Estére apával úgy döntöttünk hogy faragunk egy tököt, és kérdezte hogy nem fényképezem-e le a blogunkra, tehát most ezt láthatjátok, hogy mi hogy faragunk ^^ Először is szeretném tisztázni, hogy NEM vagyunk olyan nagy művészek, csak egy egyszerű tököt faragtunk, de igazából a szándék a fontos :)
Amiket mi használunk hozzá:  Tök (micsoda meglepetés) kés, gyufa,gyertya.
Először a késsel egy alap mintát rajzoltunk a tökbe! :) 
A következő lépésben jön a faragás! :) Először a tetejét vágjuk le, kiszedjük a belsejét a töknek majd szépen kivágjuk a szemeit, száját! :) 
Hát el is készült ez a varázslatos tök! xd Tudom, csúnyácska, de a szándék a fontos, amint már mondtam! 
Természetesen lefényképeztem világítva is, mivel úgy a lényeg! :) 
 Hát ennyi lett volna ez a bejegyzés, és ne feledjétek! MA NEM HALLOWEN VAN, HANEM MINDENSZENTEK!!!!!
Remélem hogy tetszett, ha gondoljátok a facebook oldalunkra küldjétek el a ti kifaragott tökötöket!:) 
FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Szandi-%C3%A9s-Janka/761358350541568?fref=ts

Xoxo,Szandi 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése