2014. november 29., szombat

~Last Minute

Sziasztok! Itt Szandi! (: Nem sokára itt a karácsony amit én már nagyon-nagyon várok! *-* Ha minden igaz, lesz egy pár Karácsonyi DIY bejegyzés! Meg sok más témájú is, de most csak egy gyors kis bejegyzést hoztam! :D Valamelyik nap kimentem az udvarra. Néztem a virágokat, és gondoltam lefényképezek néhányat, hogy milyen szépek még mindig, pedig 2 nap és itt a tél! :o Nézzétek miket találtam!

Ez a rózsáskertben virít ami nekem nagyon tetszik! ♥
Úgyszint, mint ez: 
Térjünk le egy kicsit a virágokról, és beszéljünk a gyümölcsökről! Jó,tudom valakinek undorító lesz a következő kép, de nekem nagyon elnyerte a tetszésemet, ez a nagyon nagyon régi szőlő! :) Én nekem tetszenek ezek a stílusok, láthattátok régebbi bejegyzésembe a 2 éves rózsát is! Na olyan lesz most ez is! ~ 
Nyáron elültettem egy virágot, és nem hittem volna hogy ki nő, de lám-lám mi lett belőle! :D 
És így a végére még egy kis bokor, aminek nekem a levele tetszik nagyon! *-*♥
Hát igen, ennyi lett volna ez a rövid kis bejegyzés! Remélem hogy tetszett! 
A facebook oldalunkat IDE kattintva elérhetitek! 
Xoxo,Szandi 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése