2014. április 19., szombat

✎ 4 ötlet a szobámból ツ

Sziasztok! Itt megint Janka.:) Mivel találtam egy pár dolgot a szobámban, amiket nem fényképeztem le, mikor csináltam, mégis hasznosak/szépek, gondoltam így képek nélkül gyorsan leírom, hogyan csinálta őket. Kezdjük is!:)

Az első ötlet egy órási Angry Birds. Ezt úgy csináltam, hogy először összeragasztottam négy A4-es lapot, és megrajzoltam az angry birds alap formáját. Ez után pedig megrajzoltam az arcát is, majd tepberával kifestettem. Ezt követően kivágtam, kontúroztam és kiragasztottam a falra. Jó lett, nem?:)


A második ötlet egy felirat a falra, amit úgy csináltam, hogy kartonból megrajzoltam és kivágtam az alap szöveget, utána pedig színes lapot ragasztottam rá, hogy színes legyen. Aztán krepp papírral/színes tollal  kidíszítettem, fogtam egy celluxot, és ki a falra!;) 


A harmadik ötlet egy jegyzettartó. Ezt így készítettem el: fogtam egy hosszú fonalat, amit félbehajtottam, és celluxszal odaragasztottam a kijelölt helyre. Ezután fogtam pár csipeszt a szárítóról, amiet akrilfestékkel kifestettem. És kész is! Fogd az órarended, kedvenc rajzaidat vagy jegyzeteidet, és csipeszeld ki őket a jegyzettartódra! Szerintem aranyos, és nagyon hasznos!:) 


És az utolsó a kedvencem, aminek igazából nem tudtam nevet adni. Mindegy, legyen fali dísz :) 
Ezt úgy csináltam, hogy fogtam egy kocka alakú fadarabot, és lefestettem feketére. Ezután rajzoltam egy szivecskét, kivágtam, és körbeszögeltem a fadarabon. Kivettem a lapot, majd színes fonállal össze-vissza húzogattam a szögeken, amíg meg nem untam. Ha kész, akkor kösd meg a végét, és tedd oda, ahol szépnek találod!:) 


Ha tetszettek, írj megjegyzést a bejegyzéshez(úgy tudod, hogy rákattintasz a bejegyzés címére, letekersz és ott van)! Xoxo, Janka.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése