2014. április 12., szombat

❀ Krepp tulipán ✿

Sziasztok!:) Janka vagyok..
Mivel itt a tavasz, nyílnak a virágok, lombosodnak a fák és az udvaron minden olyan szép színes, gondoltam a házba is csinálok valami színeset. És, hát eszembe jutott, hogy nekem van krepp papírom, meg egy fél hurkapálcám, gondoltam, csinálok belőle egy virágot, és megmutatom nektek, hogyan készítem el!:)
Hozzávalók: Olyan színű krepp papír, amilyen színűre szeretnéd a virágot; zöld krepp papír; hurkapálca(az enyém eltört, de így is ugyanúgy meg lehet csinálni:)); olló; ragasztó.


1.: Fogd meg a színes krepp papírod, és vágj le belőle egy kb. 7 cm-es csíkot. 


2.: Nyisd szét a levágott részt, és hajtsd félbe.


3.: A végét vágd szét, és az egyik csíkot rakd félre.


4.: Fogd a hurkapálcikát, és ragaszd rá a krepp papír végét.


5.: Gyűrögesd rá a hurkapálcára a krepp papírt, és a végét ragaszd le.


Eddig kész. Ha az alja nem ragadt oda normálisan, akkor celluxszal tekerd körbe.


6.: Fogd meg a zöld krepp papírt, és vágj le belőle egy kb. 6-7 cm-es csíkot.


7.: A zöld krepp papír elejét ragaszd rá a hurkapálcára, és tekerd végig rajta.


A végét vágd le, ragaszd oda a pálcához, és tádáá!:) Kész is. :D


Ugye, milyen szép lett? (:


Tipp: Csinálj belőle többet, több színben, rakd bele őket egy vázába, és rakd ki az asztalra, a szobádba, vagy bárhova, csak szép legyen!:) 


Ha tetszett, írj megjegyzést a bejegyzéshez(úgy tudod, hogy rákattintasz a bejegyzés címére, letekersz és ott van)! Xoxo, Janka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése