2014. június 26., csütörtök

4 ötlet a szobámból #2

Halihóóó, itt Szandi:) Nem tudom emlékeztek-e mikor Janka csinált egy 4 ötlet a szobámból bejegyzést.:) Na annak fogom most én megcsinálni a 2. részét:) Nézzük.:DD
Meguntam a régi ceruzatartót, ezért fel akartam dobni.:D Hoztam néhány fonalat és csak tekertem tekertem és tekertem, végül ez lett belőle.:D Egyébként befőttes üveg van betekerve és rá festettem temperával egy 'ART' feliratot (Rajz,magyarul) Egy befőttes üveg tetejét lefestettem és lett belőle radírtartó :)  KÉSZ.! 
Következő majdnem olyan mint Jankáé, csak én úgy csináltam hogy papírból kivágtam a betűket. fogtam magazinokat, és azokat kiszaggattam, ezután ráragasztottam!:) Nagyon egyszerű és ötletes.:D 
Aki szeretne róla videót látni, egy angol lány megcsinálta!:) : https://www.youtube.com/watch?v=4iR6bbX_8jk
A következő olyan mint a Jankáé!:) Igazából mikor ő fel rakta a bejegyzést, nekem már ez kész volt, de nem ez a lényeg:) Ez is ugyan olyan mint az övé. Fába kalapáltam szegeket és a fonalat össze vissza tekertem:) 
Kész.:)) 
És az utolsó csak egy kis ráadás, ami nem DIY hanem egy rajz.:)) Ezt igazából tegnap csináltam és ma fejeztem be.:D Ezen az áll: THE WORLD IS NOT A WISH GRANTING FACTORY! Magyarra fordítom: A világ nem kívánság gyár! 
Hát ennyi lett volna ez a bejegyzés! Remélem tetszett és köszi hogy megnéztétek!:) Halii.:D
Xoxo,Szandi  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése