2014. június 28., szombat

Újítsd fel a cuccaidat! :)

Sziasztok..:DD Szerintem kitalálhattátok ki vagyok, SZANDI.:DD Most nagyon sok bejegyzést raktam fel, de ennek az az oka hogy sokáig nem írtam!:( Ezért bocsi, de mondtam hogy bepótolom, és tádá.*-* Most nem egy DIY-t hoztam hanem egy Topjoy-os innivalós üveget fogok felújítani vázává, ami most is az asztalomon virít :)
Ami kell hozzá:
Egy üveg, és egy kis fonal.:)) Meg persze amit beleraktok de én azt majd a kertbe vágtam a végén.:) 
Először is jó alaposan mosd ki az üveget tiszta vízzel.:) 
Ezután nagyon egyszerű a dolog! Fogd meg a fonalat és kezd el körbe-körbe tekerni az üvegen!:) 
Egy olyan 3000 év elteltével ezt fogod kapni: 
Ha megvan utána rajtad múlik! Én azt csináltam hogy raktam bele vizet, és a kertbe szedtem 3 színű rózsát és azt beleraktam! :) 
Szerintem nagyon szép lett és biztosan sokáig a szobám dísze lesz :) 
Remélem tetszett a bejegyzés és ti is elkészítitek.:)) 
Xoxo,Szandi 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése