2014. június 10., kedd

DIY: Girland + új lepkék!

Sziasztok! Itt Janka.
Először is bocsi, hogy régóta nincs bejegyzés, csak tele vagyok minden programmal.. Azt nem szeretném felsorolni, mikkel, de legyen elég annyi, hogy sok minden!
Még igazán most sincs nagyon ötletem, ez a bejegyzés is olyan, hogy nem túl hasznos, mert magatoktól is ki tudjátok találni, de hát na.. Értitek!?:D

Ami kell hozzá: Fehér lapok, színes lapok, mintás lapok (ezek lehetnek maradékok is), fonál, ragasztópisztoly, ragasztó, olló, radír, vonalzó, ceruza + karton, csak azt nem raktam oda.



1.: Rajzolj egy háromszöget úgy, ahogy én is csináltam. Húztam egy vízszintes vonalat, a közepénél egy függőlegeset, majd 2 átlósat. Ezt vágjátok is ki. (Hogy lássátok, átrajzoltam filctollal, de ezt nem kell megcsinálni!)


2.: Az egyszínű lapokra rajzoljátok át a háromszöget(többször), majd vágjátok ki.


3.: A mintás lapokkal díszítsétek ki kb. a felét.



4.: Most állítsátok be, hogy milyen sorrendbe legyenek a háromszögek, majd a fonálra rátéve rakjátok egymás mellé őket, hogy tudjátok, kb mekkora távolságot kell ki hagyni.


5.: A ragasztópisztollyal ragasszátok oda a háromszögeket a fonálhoz. 


És kész is van a girland! Ugye, milyen szép lett?:)




Mivel a régi pillangók nem nagyon illenek a girlandhoz, (és a fele le is van esve), gondoltam, leszedem őket(persze ki nem dobom, hanem elrakom, hátha még jó lesz), és lecserélem őket másmilyenre!





Ez kicsit másabb. Nem fotóztam le, hogy csináltam, de leírom.
Kartonból átrajzoltam az egyik régi nagy lepkét, és kivágtam. Az elejét-hátulját levágtam, kivágtam a közepét, fehér lapra átrajzoltam, kivágtam, felragasztottam, és kész is!:)


A szekrényre pedig a mintás lapokból ragasztottam fel párat!:)


Szerintem így sokkal frissebb az egész, de valami még mindig nem oké....


Meg is van! Az ágyneműhuzat! ahogy ez az eszembe jutott, gyorsan ki is cseréltem egy fehérre!:)
Na, ugye, hogy mennyivel jobb?!!


Remélem tetszett, és hogy ti is elkészítitek majd! + Írj megjegyzést erről a bejegyzésről, neked mi tetszett / nem tetszett benne!:) Xoxo, Janka.


Ui.: Mivel a szüleimnek nagyon tetszettek ezek a pillangók, megkértek hogy nekik is csináljak az saját szobájuk falára! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése