2014. május 31., szombat

DIY: Ceruzatartó ♥

Sziasztok! Itt Szandi*-* Sajnálom hogy rég volt DIY de egyszerűen kifogytam az ötletekből. Egyik nap keresgettem a gépemen és megláttam hogy még nincs fent a ceruzatartó a blogon, és rögtön nekiálltam! Nézzük :D Ami kell hozzá: Egy doboz, befőttes üvegek, olló,filctoll,és valami szivacs! (Nem kötelező!)
Mivel nekem nem volt elég befőttesüvegem, használtam poharakat meg ilyen ecsettartókat! 
Ez a folyamat nem kötelező de én azt csináltam hogy a szivacsra körberajzoltam az üvegnek a kupakját egy filctollal, ezt kivágtam és beleraktam a befőttesüvegbe! 
Ezután rakd bele a dobozba! :)
Ha ez kész tömd tele ceruzával,tollal,fictollal,radírral stb!:) 
Aztán díszítsd ahogy akarod!:) Én beleraktam még egy plüssállatot!:) 
És tádá:D Kész van a ceruzatartó!:) Remélem tetszett és hogy ti is elkészítitek*-*
Xoxo,Szandi 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése