2014. május 16., péntek

✽Nail Polish-Teszt.✽

Sziasztok! Szandi vagyok. Bocsi hogy régen nem írtam, csak rengeteget kellett tanulni meg folyamatos edzésem volt.. :) Na de itt vagyok! Most egy tesztet hoztam nektek, mert nemrég vettem egy körömlakkot és most először kipróbáltam!:) Nézzük.
Maga a körömlakk így néz ki. Ez egy Butterfly körömlakk és a SINGLE kollekció!:) Maga a lakk 6 ml-es és fekete színben pompázik! 15-ös árnyalatot kapott. Nem túl nagy, de nem is kicsi, sőt 200 ft volt ami egy márkás lakkot teljesen megér!
Maga a sörtéje (vagy nem tudom hogy hívják) így néz ki! Nem túl sűrű, de nem is áll össze vissza! Megfelelő mennyiséget rak a körömre, és a színe sem halványul  felkenve! (Bocsi a zsebkendőért alatta, csak az ágyamat nem akartam összekenni!)
Tudom-Tudom nem vagyok a lakkozás mestere, de még is megmutattam nektek! :D Látjátok a színét, nekem nagyon tetszik!:) 
Szóval ez lett volna ez a teszt! Remélem azért tetszett és szép hétvégét! 
Xoxo,Szandi. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése