2014. május 18., vasárnap

DIY: Mini notesz ✽

Sziasztok! Itt Janka.:)
Hát.. Kiderült, hogy Szandival ugyanazt a noteszt csináltuk meg, és mind a ketten fel akartuk rakni a blogba..
De mivel Szandi azt mondta, neki nem sikerültek túl jól a képek, ezért az enyém kerül ki, de az övéről is becsatolok egy képet a bejegyzés végére!:)

Szóval, ami kell hozzá: 7 db A4-es fehér kartonpapír, 1 db színes lap, 1 db mintás lap, háromszög vonalzó, ragasztópisztoly, ragasztó, valami, amivel meg tudod tartani a lapokat(én ehhez egy hajcsatot használtam), kés, vonalzó, ceruza, illetve filctoll vagy toll.


1.: Fogd az egyik fehér kartonpapírt, és hajtsd félbe egyszer, 


majd még egyszer. Ezt csináld meg összesen 6 lappal.


2.: Valamivel rögzítsd le a lapokat azon az oldalon, ahol nincs összehajtva, majd azon az oldalon, ahol össze van hajtva, ott tűzd össze a tűzőgéppel az összes lapot.(Bocsi, hogy fénylik) 


3.: A késsel a lapok összehajtott felét vágd le.


4.: A vonalzóval a lapoknak minden oldalát mérd le és a szélességet + magasságot külön-külön add össze. (Nekem: 6 + 105 + 105 = 216 = szélesség, 145 = magasság)(Én mm-be mértem)


5.: Most a vonalzóval a színes lapon mérj le annyit, amennyit magadnak számoltál, majd a háromszög vonalzóval, hogy függőlegesen sikerüljön, és ne átlósan, húzd meg a vonalakat, majd vágd ki vagy y késsel, vagy egy ollóval.


6.: Most azt a végét, ahol össze van tűzve, a ragasztópisztollyal ragasztózd be, majd ragaszd rá a színes lapot.



7.: A mintás lapra rajzolj egy kicsit nagyobb téglalapot vagy kockát.(én ehhez segítségül használtam egy lyukasztót) Ezt vágd is ki. 


8.: Majd a maradék 1 db fehér kartonpapírra rajzolj egy ugyanilyen formát, csak kicsit kisebben. Ezt is vágd ki, majd a 2 lapot ragaszd össze.


9.: Ezt ragaszd rá a noteszre.


10.: A filctollal írj rá valamit, pl.: receptek, rajzok, 2014-es napló, Mini notesz, vagy amit én írtam, Drawing.


11.: Ha megvagy, nincs más dolgod, csak rajzolj/írj bele!:) 


Ui.: Szandi notesze:

 
nekem nagyon tetszik!:))

Remélem tetszett a bejegyzés, és hogy te is elkészíted majd!:) Xoxo, Janka.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése