2014. május 19., hétfő

DIY: Baglyos telefontartó ツ

Sziasztok! Itt Janka.:)
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az én telefonom mindig leesik. Kiesik a kezemből, leesik az asztalról, kiesik a zsebemből, stb.. A lényeg, hogy bárhol van, mindig nagyon ragaszkodik a földhöz. Ezért gondoltam, nem ártana csinálni egy kis telefontartót, ami elölről-hátulról védi, és egy picit még puha is!:) Rá is bukkantam, a youtube-on láttam egy nagyon aranyos baglyosat, amit gondoltam elkészítek, és nektek is megmutatom!:)

Ami kell hozzá: Lila, kék, sárga, piros és fehér filc(nekem fehér nem volt, egy régi, rossz trikóval helyettesítettem)(te más színekkel is csinálhatod, én ezeket használtam), vonalzó, olló, egy kicsi gomb, ceruza, ragasztópisztoly és ugye a telefon.:D


1.: A piros filcen rajzold körbe a telefonod a vonalzó mentén, de úgy, hogy sok-sok hely maradjon körülötte. Ezt vágd is ki.


2.: Amit kivágtál, rajzold meg még egyszer, csak 7-8 cm-el hosszabban. Ezt is vágd ki.


3.: A 2 filcet ragaszd össze úgy, hogy a telefonod bele tudd tenni(csak 3 oldalát ragaszd össze)


4.: Fordítsd ki.


5.: A ragasztópisztollyal ragaszd rá a gombot.(ezt varrhatod is, mivel én nem tudok, csak ragasztottam) 


6.: Hajtsd le azt a kis lehajtható részét(nem tudom hogy hívják), mérd be, hogy kb. hol van a gomb, az ollóval vágj egy kis csíkot, majd nézd meg, be tudod-e gombolni!:) Ha nem, akkor vágd nagyobba!:) 


7.: A Lehajtható részét vágd le úgy, hogy ilyen háromszög alakja legyen.


8.: A lila filcre rajzold át azt a kis lehajtható részt,(najó, elnevezem kis fülnek :D) és vágd ki!:)


9.: Majd a kis fülre ragaszd rá!:)(Úgy, hogy alatta még be tudd gombolni)


10.: A szeméhez kell: 2 kicsit nagyobb kör a kék filcből, 2 kicsit kisebb kör a fehér filcből(az én esetemben a fehér trikóból), és 2 pici kör a kék filcből.


11.: Ezeket sorrendben ragaszt rá a piros filre úgy, hogyha a kis fület lehajtod/begombolod, akkor látsszon!:) 


12.: Most a lila filcből vágj ki egy négyzetet/kockát, és ragaszd rá a piros filcre!


13.: A sárga filcből vágj ki egy kis háromszöget, majd azt is ragaszd rá a piros filcre!


14.: A telefontartó hátuljára a sárga filcből ragassz egy nagyobb téglalapot(akkora legyen, hogy beleférjen a fülhallgatód), úgy, hogy szintén csak 3 oldalát ragasztod oda, és kész is a fülestartó!:) 


15.: Végül a kék filccel díszítsd a lila részt, és tádáám! Kész is a baglyos telefon, és fülhallgatótartó!:D



Remélem tetszett, és hogy te is el fogod majd készíteni. Xoxo, Janka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése