2014. május 10., szombat

♡Áprilisi kedvencek♡

Sziasztok,Szandi vagyok!:D Ebben a bejegyzésben be szeretném mutatni az Áprilisi kedvenceimet!:D Nagyon sokan kértél tőlem facebookon, így gondoltam megcsinálom!:) Először is megszeretném köszönni hogy ennyien nézitek a blogunkat, minden országból, és több mint 1200 olvasónk van<3
Na de kezdem is!:)
                                                       SMINK
Ebben a hónapban annyira nem sminkeltem de minden nap használtam ezt a Cantare Cosmetics ajakápolót! Eszméletlen jól hidratál,és imádom<3 Ajánlom mindenkinek mert nagyon jó, és egy kis fényt is ad az ajkadnak!:) 
KIEGÉSZÍTŐ. 
EZT IMÁDTAM!*-* Igazából ez egy óriási masnis csat amit bárhogy lehet hordani! Lehet egyszerűen a hajadba csatolni, egy kontyba is bele tűzheted, de akár hátul is összefoghatod!:) Nagyon szép szerintem, és aranyos!♥ 
FILM
A kék lagúna♥ 
Ennél jobb filmet, még életemben nem láttam!*-* Imádom<3 Arról szól hogy két gyerek hajótörést szenved, és egyedül kell felnőnijük, a szigeten. IMÁDOM. 
JÁTÉK. 
MY TOM♥ Én nagyon megszerettem!♥ Olyan kis cuki *-* Kell etetni, játszani kell vele, és aludnia is kell, ja meg pisilnije! Hehe:P Nagyon jó játék én mindig elvagyok vele!:D Csak néha idegesítő mikor akaratlanul elkezd nyávogni!:$ Ja, és visszabeszél! xd 
HAJ. 
Hajhoz én ezt a kefét választottam. Lehet hogy nem rég vettük, de csomó mentesre fésüli a hajat, És nem tépi ki a hajam ami nálam egy plusz pont!:*390 forintért vettem!:) 
INNIVALÓ. 
Igen igen. Még mindig:D CITROMOSVÍZ♥ Egyszerűen imádom, és ez így is marad!:) Nagyon finom, kóstoljátok meg!♥ 
Ennivaló. 
Különös kaja kedvencem nem volt, de a Milka csoki, az a dobogón áll, még mindig!:D Nagyon nagyon nagyon szeretem!:) De ki nem?:D De ebben a hónapban a fehércsokis volt a best:D 
RUHA. 
Ruha kedvencem nem volt, csak zokni :$ Tudom, hogy furi, de olyan kis cukiii<3 Ez a térd zokni a pennygirltől van. Húsvétkor ez volt rajtam, szoknyával! Nagyon jól nézett ki!:) 
GURU. 
Ebben a hónapban eszméletlen sok videót néztem YouTubeon, de a kedvenceim LINA ÉS PANNI♥ Imádom őket!:) Nagyon jó videóik vannak!:) 
DÍSZ. 
Kedvenc díszem, ez egy DIY dísz ami nagyon egyszerű. Egy csigaházat fogok, és kiszínezed,fested. Én voltam a barátnőmnél és neki vannak ilyen különleges filctolljai és azzal szineztük!:) 
RANDOM. 
Szintén Penny Girl. Ez egy kis határidő napló, amiben van naptár,képek,jegyzetek ilyesmik!:) Nagyon szeretem!*-* 
Hát, ennyi lett volna ez az Áprilisi kedvenc!. Remélem tetszett!*-* 
Xoxo,Szandi 







.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése