2014. július 28., hétfő

Csokis-diós süti mikróban ♡

Sziasztok Itt Janka.:)
Először is ezer bocsi, hogy már több hete nincs bejegyzés, csak mind a ketten nagyon el vagyunk foglalva, és annyira nagyon nincsenek is ötletek, hogy mit is csinálhatnánk, bár én már legyártottam 1-2 bejegyzést(mármint megcsináltam a képeket), már csak arra kell időt szánni, hogy felrakjam őket, de mindegy, nem is ez a lényeg, hanem, hogy most itt vagyok, és megmutatom nektek, hogy tudtok csinálni 5(max 10) perc alatt egy finom kis sütit, amivel én nagyon jól szoktam lakni!:)(Az alap ötletet Lina és Panni csatornáján láttam)

Ami kell hozzá:
• Dió (én előre összetörtem)
• 1 tojás
• 3 ek tej
• 3 ek cukor
• 1 kk sütőpor
• 2 ek kakaó
• 4 ek liszt
• 3 ek olaj


1.: A diót kivéve mindent rakj bele egy tálba. Ezt keverd össze.


2.: Ha összekeverted, akkor rakd bele a diót. Ezt is keverd össze. A képen ez ilyen folyósnak tűnik, pedig nem annyira az, hanem ilyen folyékony, de mégse. Nem tudom, hogy mondjam, de remélem értitek :D


3.: Egy másik tálba (vagy abba az óriási méretű bögrébe, én azt most nem találtam) öntsd bele ezt az egészet, rakd be a mikróba 3 percre, de ha neked még nem sült át rendesen, ,akkor még rakd be egy percre, de nekem elég szokott lenni néha még a 2 és fél perc is :) 


Ha úgy látod, kész  van, akkor nincs más dolgod mint megenni!:) 


Remélem, hogy tetszett a bejegyzés, és hogy te is elkészíted majd, és még azt is, hogy ízleni fog!:) 
Xoxo, Janka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése