2014. július 29., kedd

3 nyári OOTD ♥

Sziasztok, itt Szandi!:) Tényleg 1000 bocsi hogy nem volt bejegyzés tudom már Janka elmondta de tényleg én is el voltam halmozva tanulni kellett meg minden!:) Nyáron meg egy bejegyzés ötletünk se volt! Most is camozunk és így ugrott be hogy csinálok OOTD bejegyzést!:) Vagyis 3 egyszerű nyári öltözéket mutatok be nektek! :) Nézzük!
Az első egy rövidnadrágból és egy toppból áll ami egy alap nyáron szerintem!:D Én ezt úgy szoktam hordani, hogy a toppot beletűröm a nadrágba és tök jól néz ki! :) 
Nadrág: Piac
Topp: Skála 
Következő kicsit hűvösebb napokra van de nem 25 fokosra hanem olyan 35.:D 
Bocsii de a felső nagyon gyűrött volt!:DD
Szóval ez egy térdnadrág amit egy kis üzletben szereztem be. A topp már nem tudom honnan van!:) Ezt is beletűrve szoktam hordani mert úgy szerintem jól néz ki! :) 
(Persze felvéve szebb!:) 
És az utolsó egy favourit♥ IMÁDOM EZT A SZOKNYÁT:DD 
Felső: Nem tudom. Szoknya: Cosmos CITY♥ 
Imádom ! Kitalálhattátok hogy ezt is beletűrve hordom!:D Nem tudom, én most nyáron nagyon rákattantam ezekre a beletűrt cuccokra! :) (Idei divat chh.xd) 

Itt is gyűrött volt meg belelóg a lábam de nem baj az.:DDD
Szóval így néznek ki!:))
Remélem hogy tetszett nektek ez a bejegyzés és Augusztustól jövünk egy óriási Back To School sorozattal!:)) 
Xoxo,Szandi  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése