2014. augusztus 6., szerda

Néhány szülinapi ajándékom!:)

Sziasztok! Itt Szandi!♥ Nem sokára jövünk a Back to school bejegyzésekkel de előtte mutatok néhány szülinapi ajándékot!:)) Persze nem az összeset mert akkor szerintem 5 oldal hosszú lenne:D De kiválogattam 7-et és nézzük.:))
Ezt mikor megkaptam nem tudtam eldönteni mi ez.:D Azt hittem valami ablakra ragasztható gumi dísz.xd De mikor kibontottam rájöttem hogy ezek Postitek.:) (ejtsd:Pósztit) Tudjátok ami egy papír és a vége ragadós és ilyen könyvekbe lehet ragasztani.:D Nekem nagyon tetszik♥ 
Következő egy Butterfly lila körömlakk ami nekem nagyon nagyon tetszik*-* Ez egy nagyon erőteljes színű lakk de ez a legjobb benne.:)) 
Kaptam egy gyönyörűséges palettát is *-----* 
Ebbe 20 csillogó nagyon jól pigmentált szín található és egy kétrészes applikátor is.:D ♥ 
Kaptam egy illatos gyertyááát *-* 
Ez zöld alma illatosítású és egyszerűen imádom! Nagyon nagyon finom illata van és a csomagolása meg ahh*-* 
Igen igen. Jól látjátok. Még egy palettát kaptam *--* Ebbe 11 hosszú tárolóban elrejtett szín van, és 10 kör alakú.:D Vagyis 21. Ebbe található még egy hosszabb két részes applikátor és egy kicsi tükör. Ezen még egy védőfólia is volt és imádom!♥ 
Kaptam egy parfümöt is ami áááh*-* 
Ez egy Sporty Pink parfüm és egy nagyon kicsi kiszerelés! Kékes zöld színű lötty található a csinos kis üvegcsében!♥ 
És az utolsó amit itt is nagyon nagyon köszönök *------------*
SZEMPILLA GÖNDÖRÍTŐŐ! ♥♥
Köszönöm Virág, imádlak <3 
Szóval kaptam egy nagyon nagyon jó szempilla göndörítőt is amit már ma is meg tegnap is kipróbáltam és valszeg majd minden nap <3 IMÁDOM. 
Szóval ennyi lett volna ez a rövidke bejegyzés. Remélem hogy tetszett és majd jövünk a Back To school bejegyzésekkel! 
Ui: Ez a 49. bejegyzés.:)) ♥ 
Xoxo,Szandi 




1 megjegyzés: