2014. augusztus 12., kedd

Back to school 1#: Diy post it

Sziasztok! Itt Janka:)
Ez az 50. bejegyzés, és ezzel Szandival elkezdjük a Back to school(vissza a suliba) sorozatot, amibe minden lesz! haj, smink, tippek, köröm, stb, stb.. Az első részben egy DIY-t csinálok, méghozzá egy post itet!:)

Ami kell hozzá: Sok-sok fehér papír, dekorpapír, ragasztó, valami, amivel összefogod a lapokat(az én esetemben 2 db hajcsat), ecset, kés vagy olló(én először kést raktam oda, de végül ollót használtam), és egy vonalzó, amit elfelejtettem odarakni:) 


1.: Fogd meg a papírokat, és a hajcsatokkal fogd össze őket!


2.: A vonalzó mentén négyszögben vágd le a papírokat(ezt ceruzával előre kijelölheted, hogy hol vágod le, én ezt kihagytam:)) 



3.: (Az én esetemben) hajcsatokkal fogd össze a kivágott papírokat!


4.: A legcsúnyább széleit ragasztózd be, majd a ragasztót kend el az ecsettel!:)


5.: az összeragasztott papírokra tegyél nehezéket, hogy rendesen összeragadjon, és várj kb. 2-3 órát, amíg megszárad!:)


6.: Ha megszáradt, akkor a dekorpapírra rajzold át a kis tömböt, majd vágd ki!


7.: A tömb tetejére ragaszd rá a kivágott dekorpapírt, és kész is!:) Bármit fel tudsz jegyezni, akár iskolába a fontosabb dolgokat, pl felírod a házit, mit kell tanulni, stb..:) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése