2014. augusztus 19., kedd

Back To School #3 Suli smink

Sziasztok! Itt Szandi! Ez az első vissza a suliba bejegyzésem, mivel eddig csak Janka csinált. De ma nagyon unatkoztam, így gondoltam meg csinálom a 3. részt is!:) Ebben a részben egy nagyon egyszerűen elkészíthető suli sminket fogok megmutatni! Ezt lehet akárhogy variálni, de nekem így nagyon tetszett! (Bocsi a szemes képen a smink nem nagyon látszik!:/
Nézzük is mi kell hozzá!:
Én a következőket használtam: Átlátszó púder,Szemhéjpúder,Rúzs,Ajakápoló,Szempilla göndörítő, Tus, Spirál,Szájfény! 
Első lépésben értelemszerűen felvittem egy réteg átlátszó púdert! Az arcomat itt azért nem fényképeztem le, mert a nevéből ítélve átlátszó, és nem sok értelme lenne!:) (Azért van ilyen régies dobozban, mert eltört a normális tégelye!) 
Következő lépésben felvittem egy réteg ajakápolót, hogy mire a szájhoz érünk, beszívódjon és ne legyen nagyon krémes, hogy ne tudjuk felvinni a többi terméket!:) 
Ezt se fényképeztem le, mivel nem látszik szájon! Csak enyhe csillogást ad! 
Következő lépés a szem. A szememre egy kicsit aranyozott színű, csillogó szemhéjpúder került amit egy ecsettel vittem fel mivel nem nagyon szeretem az applikátorokat!:) 
Ahogy mondtam a bejegyzés elején, a szemes képek nem sikerültek jól!
Hogy feldobjam ezt az egyszerű színt, egy sötét barnás árnyalatot fogok felvinni a mélyítő vonalamhoz!:) 
A szemes kép amint mondtam bla-bla-bla.:DD 
Ezután ami nem muszáj, egy kis fehér színt vittem a szemzughoz! 
Ezután szempillagöndörítőt használtam, amit láthattatok a szülinapi ajándékaim bejegyzésben!♥ 
Következő értelem szerűen a szempillaspirál! Ami ultra hosszú pillákat csinál!:D 
Példa:
Következő lépés a tus! Ezt nem muszáj, de én raktam egy kicsit!:)
A száj következik, ahova első lépésben egy rúzst raktam fel, ami nem ennyire piros de a kamera nagyon annak tüntette be! :/
És a következő egy nagyon natúr szájfény, ami enyhe csillogást ad!
És a száj végeredménye ami a való életben nem ilyen piros!:) Különben nem nagyon örülnének a tanárok!:D
Hát ennyi lett volna mára! Remélem hogy tetszett ez a smink, és nem sokára jövünk a következő Back To School bejegyzéssel! Vigyázzatok magatokra!:)
Xoxo,Szandi










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése