2014. augusztus 17., vasárnap

Back to school #2: Haul (tanszerek)

Sziasztok! Itt Janka:)
Szóval, itt van a back to school sorozat 2. része, amiben meg fogom nektek mutatni, milyen tanszereket vettem az iskolába!:) Na de mivel nekem most teljesen új tanáraim lesznek, mint eddig voltak, ezért nem tudtuk, hogy ők majd miket kérnek, ezért felhívtuk az osztályfőnököm, és megkérdeztük tőle. Ő azt mondta, hogy most ne nagyon vásároljunk, csak az olyanokat, amik biztos kellenek, mert ő se tudja, melyik tanár mit fog majd kérni, és majd az első hét után vásároljunk be teljesen. Ezért vettünk egy pár füzetet, abból viszont mindenfélét, és olyan apróságokat, amik biztosan fognak majd kelleni..
________________
Mivel, ha egyenként megmutatnék mindent, akkor tényleg nagyon hosszú lenne a bejegyzés, amit azért annyira nem szeretnék, inkább összeraktam őket 3 nagy csoportba, és onnan fogok őket felsorolni!:)
________________
Árakat nem tudok mondani, mert egyinek az árára sem emlékszem, de egyik se volt drága:)
________________
Amit itt láttok, MINDEN az Auchan-ból van!:)

1.: Füzetek

Én A/4es füzetekből vettem egy csomag (5 db-os) vonalas spirálfüzetet, mellé még egy vonalas spirálfüzetet, és egy sima, tűzött kockás füzetet.


A/5ös füzetekből vettem 10 dbot, 6 db vonalasat, 2 db kockásat, és 2 db hangjegyfüzetet:)


2. Írószerek

Én írószerekből vettem: 4 db szövegkiemelőt, hibajavítót, 12 db zsírkrétát, 12 db filctollat, 12 db tűfilcet, 3 db tollat(nem golyóstollat, mert nekem azok mindig szétesnek), össz. 24 db 2B-s grafit ceruzát, amiből 8 db lesz az enyém, a többi tesóméké, faragót, 5 db rotringot, amiből 2 db lesz az enyém, a többi szintén  tesóméké, 6 db radírt, amiből 2 lesz az enyém, a többi megint csak tesóméké, és 12 db színes ceruza. 


Gondoltam, ezeket valamibe tárolni is kell majd, ezért vettem egy jó nagy, kékes-zöldes tolltartót.:) 


3.: Rajz, Technika

Én rajz-technikára vettem:  5 db ecsetet, hurkapálcát, stiftes papírragasztót, kezdésnek 5 db temperát, 6 db celluxot, amiből 2 lesz az enyém, és egy csomag vonalzót :)

 

Vettem még egy rajztáblát, könyvborítókat és egy csomag origami papírt,


Illetve (ezeket nem vettem, itthon találtam) 3 db műanyag mappa, abból az egyik itthonra, a másik iskolába rajzoknak a 3. pedig iskolába a papíroknak.:)


Remélem, tetszett a bejegyzés, és hogy tudtam nektek segíteni, miket vegyetek az iskolába!:) 
Xoxo, Janka.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése