2014. március 28., péntek

✎ DIY Telefontok ♡

Sziasztok! Szandi vagyok^^ Ebben a bejegyzésben egy DIY telefontokot mutatok be nektek!:) Nagyon egyszerű, de nekem nagyon elnyerte a tetszésemet!*-* Az a lényeg hogy a telefonotokon legyen átlátszó tok:)  Ami kell hozzá:
Telefon+tok, Magazinok, Olló! 
Első lépésként válassz ki a magazinok közül egy képet ami tetszik nektek!:) Mivel az 1000 magazinom közül nem volt egy szép kép, ezt a karácsonyfást választottam! 
Mérjétek le a telefonotokat, és vágjátok ki az alakját! 
Mivel nekem elég csúnya lett, rakjátok bele a telefontokotokba és vágjátok ki hogy olyan legyen mint az alakja! Ezután vágd ki a fényképezőt,hangszórót stb.! 
Utolsó lépésként illeszd be a tok alá és rakd bele a telefonodat!:) Nekem nagyon tetszik!*-* 
Xoxo,Szandi 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése