2014. március 24., hétfő

☒ Elfogytak. Újravenném?.:D ☑

Sziasztok! Már Venezuelában is nézik a blogunkat! Úristen!*-*♥ Ez csodálatos!:) Most elfogyott 4 termékem és megosztom veletek, hogy újravenném-e!:D  Na az első termék amit 100ft-ért vettem az egy vaníliás kókuszos ajakápoló.. 100000% hogy újraveszem!♥ Imádom*-* Az illatától én elájultam.. Eszméletlen jó! Ilyen jót még nem szagoltam.. Úristen<3 Imádom!:) Ez egyébként a Cynex márkától van ha valakit érdekel!
A következő az egy parfüm!:) Ez az Essence-től van! Én imádom♥ Ennek a kollekciója a Like a New Love! Az illatáért oda vagyok!:) Nagyon finom illata van! Szerintem újraveszem. Bár ezt kaptam.:D 
A következő egy hajlakk/hajhab!:) Ez igazából a Taft-tól van, és én minden hajmosás után használtam! Hát nem veszem újra mert  mást is ki akarok próbálni!:) Szóval.. De egyébként nagyon tetszett, és ápolta a hajamat és fényesítette!:) ♥ 
(FÉNYKÉPEZŐ HIBA!) 
És az utolsó egy Kallos hajzselé.. Igen lány vagyok, de szeretem a hajzselét, mert nekem reggel sehogy sem áll a hajam. Így meg egész nap a helyén marad, még tesi órán is;) Ez a kollekció a PER FEC TION!:) IMÁDOM! Nem veszem újra, mert mást is kipróbálok!:D♥ 
De szerettem!:) 
Remélem tetszett a bejegyzés! 
Xoxo,Szandi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése