2014. március 17., hétfő

✗ Rövid bejegyzés/betegség.. ✗

Na sziasztok. Szandi vagyok! Hát most ez egy rövid bejegyzés lesz, mert beteg vagyok, és unatkozok!:((
Utálok betegnek lenni. Alig tudok tanulni! Most is az ágyba tanultam, és ide gyömöszöltem magam a géphez ami az ágyamtól kb csak 1 méterre van! XD Na szóval nem tudom mit írjak. Szombaton volt a nemzeti ünnep. (Március15) Nektek is kellett pénteken maradni a suliban előadásra?!:) Egyébként boldog névnapot a Patrikoknak!:D Khm.. Osztály társam. xdd Na hát nem tudok mit írni. Tankönyvek ágy körül szétdobálva.. De jó!:$ Szoktátok nézni a 4N4LN-t? Én igen. Imádom♥ Hát kellett bevennem fejfájásra gyógyszert!:/ Utálom a gyógyszert. Ez most csak egy ilyen rövid, random, összevissza bejegyzés lesz..xd Na megyek és vissza dögleni.xd! (Nem sajátkép)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése