2014. március 6., csütörtök

♥ 2 DIY + ruhaösszeállítás. ♥

Sziasztook.!! Itt Janka.:) bocsi, hogy eddig nem írtam, de nem tudtam mit.. De már megvaaann!:D Szóval, 2 DIY-t mutatok, és egy ruhaösszeállítást.:33
Az első DIY egy rojtos sál, amit mostanában nem sokan szoktak hordani, de szerintem nagyon szép, és egyszerűen elkészítkető.
 Ami kell hozzá: olló; egy egyszínű póló, amit senki nem használ, és lehetőleg olyat, ami nagy rád, vagy arra, akinek készíted.:D


1.: Vágd le a póló alját, ahol a varrás van.:)


2.: Most pedig vágd le az ujjait és a nyakát egy egyenes vonallal.


3.: És ha ezzel készen vagy, vágj a pólóba sok-sok csíkot, végig az egész pólón, de úgy hogy ne a közepéig, hanem kb. a negyede-fele között legyen a csík vége. Najó, én is tudok értelmesen magyarázni, de remélem értitek a lényeget.:D♥


Akkor ez eddig megvan. 


4.: És ezután ugyanezt csináljátok meg, szintén úgy, mint a másik oldalon. A lényeg az, hogy középen maradjon egy kis rész, amit nem vágtok be.:D


Hát, akkor ha minden jó, kész a sál. De még mindig nem az igazi..:/


5.: Hogy egy kicsit szépítsünk a sálon, nyújtsátok ki az összes kis csíkot, így:


És készen is van a sál!:D:33


És akkor a második DIY amit hoztam, az egy mellény lesz egy színes, hosszú és széles sálból. /Ez a mellény kell majd a ruhaösszeállításhoz is/

1.: Fogj egy színes, hosszú és széles sálat./az enyém rózsaszín/


2.: Hosszában hajts félbe.


3.: Fogd meg a két felső sarkát, ...


4.: ..és kösd össze.


5.: Ha ez megvan, akkor válaszd szét..



6.: ..és vedd fel!^^



Éééééééss itt a ruhaösszeállítás, amihez ezt a mellényt használtam.!:D♥
Kell hozzá: fekete cicanadrág /ha nyáron hordod, elég egy fekete harisnya/;
 egy szoknya, ami illik a mellényhez /az én esetemben fehér alapon rózsaszín mintával/; fekete tríkó; a mellény, amit mutattam. 


Remélem tetszett a bejegyzés, xoxo: Janka









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése