2014. március 6., csütörtök

◖◗ Röplabda.♥

Na hali! Megint Szandi:3♥ Nem tudom Janka mikor fog írni!:/ Na szóval. A mozgás jót tesz.. Ti szoktatok mozogni,sportolni? Ha nem kezdjetek el! Én szoktam! Rendszeresen járok csütörtökönként röplabdára nyár óta, és imádom♥ Szenvedélyemmé vált:)♥ PRÓBÁLJÁTOK KI.! Holnap megyünk 3 napos meccsre Szegedre, és elmarad 2 óránk*-* WOHOO:D♥  Szóval, ma este pakolok be, most voltam egyébként edzésen is.. Kaptunk felszerelést! (Én a 12-est választottam mert az a szerencse számom) :3♥ NAGYON VÁROOOOOOOOOOOOM! Nem tudom melyik csapatba kerülök, de az a lényeg hogy jól érezzem magam!:)) Egy bajom van.. Melegítőbe kell menni:SS Ahh:( Utálom a melegítőt! De kibírom! Koléégiumban fogunk aludni emeletes ágyon!:D Nagyon jó lessz! Mos ennyi mert még tanulnom is kell:( Remélem a hétvégén majd Janka ír!:D♥ SZIASZTOK!
Xoxo,Szandii 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése