2014. március 14., péntek

♥ Röplabda oktatás kezdőknek! ツ

Sziasztok. Itt Szandi!:) Ígértem tegnap, hogy ma fent lesz a röplabda oktatás kezdőknek!*-* A képek, amiket hoztam saját képek lesznek, az én röplabdámmal! Remélem tetszeni fog nektek, és nektek is megjön a kedvetek a röpizéshez.:))
Szóval. Első és legfontosabb, és legegyértelműbb.. Lábbal NE ÉRJ A LABDÁHOZ! 
Kezdjük a kosár érintéssel, ami nekem a kedvencem, és szerintem a legkönnyebb megtanulni. Besatíroztam az ujjamat, hogy hova menjen a labda.. Mind a két kezeden az ujj begyed érintse a labdát. Ha hozzá ért a labda az ujjadhoz, ne fogd meg hanem rögtön üsd is vissza! 
Valahogy így üss a labdába:
Következő lépés az alkar, amit én régen utáltam, most szeretek!:) Hát nagyon egyszerű.. Mind a két tenyered tedd egymásra kicsit kereszt alakban, hogy a bal kezed felül, a jobb alul legyen. Rakd egymás mellé mind a két hüvelyk ujjad, és így alkarozz! 
Úgy üss a labdába hogy az alkarodat érintse meg a labda! Máshogy nem tudod visszaütni! 
Tulajdonképpen csak üsd vissza a labdát! 
Utolsó lépés amit mutatok nektek az a nyitás! Az úgy néz ki, hogy elmész a háló túlsó végébe, feldobod a labdát, és át csapod az ellenfélnek! Fontos hogy a tenyered közepével csapd a labdát! 
Van egy alapállás. Így fogd meg a labdát: 
Az alsó kezeddel dobd fel a labdát, és a felsővel (ami nekem a jobb)
csapd át! Jó erőset! Csattanjon!:) 
Valahogy így csapj bele!:) Tádá!:D Megtanultad az alapokat! Remélem tetszett, és fogsz járni röplabdára!:) 
Xoxo,Szandi 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése