2014. március 10., hétfő

✎ Kéz alakú meghívó ☚

Sziasztok! Itt Szandi!:) Bocsi hogy nem voltam, csak 3 napos röplabda meccsem volt, 4. nap meg hánytam, és rosszul voltam!:/ Na térjünk rá a témára!:D Először is imádunk titeket hogy már 3 országból is nézik a blogunkat!*-* Nagyon jó érzés, főleg hogy még nincs 1 hetes ez a blog!:D♥ Most lehet hogy unjátok, de még egy DIY-al készültem, ami egy nagyon aranyos, meghívó féleség lesz!:) Nézzük. :)
Hozzávalók: Színes papír,Olló,Ceruza,toll. 
Először a színes papírt egyenletesen félbehajtjuk!:) (Én azért nem csináltam egyenletesen, hogy értsétek mit akarok csinálni) 
Ezután abba a végébe, ahol nem lehet szétnyitni, rakd rá a kezed úgy ahogy a képen van, és rajzold körbe! 
Ezután ezt vágd ki! 
Ezután nyisd ki, és kész!*-*
Xoxo,Szandi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése