2014. március 26., szerda

⊱Karkötőtartó⊰

Sziasztook! Janka vagyok;) Mivel befejeztem a Szépítsd a géped! "sorozatot", gondoltam hozok valami kreatívat.. Így megmutatom, hogy tudtok készíteni karkötőtartót!(:
 Hozzávalók.:  WC-papír guriga --> színes lapok --> ceruza, toll vagy filctoll --> olló --> ragasztó --> fogpiszkáló.


1.: Válassz ki magadnak egy papírt(én egy ilyen sárgás-barnás lapot használtam), és mérd le, mekkora a guriga.


2.: A kimért részt vágd le.


3.: Ragasztózd be a kivágott lap szélét, és ragaszd/tekerd rá a gurigára.


Miután rátekerted a papírt a gurigára, ragasztózd be a lap másik végét is, majd a végén ragaszd oda.


4.: Ha megvan, akkor díszíts. Az enyém ilyen lett.:


És ahhoz, hogy karkötőtartó legyen belőle, csinálj bele kis lyukakat, és rakd bele a fogpiszkálókat.


5.: Rakd rá a karkötőket, hajgumikat, és tádáááá! Kész is.!:D (bocsi a kép minőségéért) 


Dee, ha neked ez így nem tetszik, akkor úgy is csinálhatod, hogy simán rárakod a gurigára a karkötőket, esetleg a hajgumikat. (bocsi a kép minőségéért) 


Ha tetszett, írj megjegyzést a bejegyzéshez(úgy tudod, hogy rákattintasz a bejegyzés címére, letekersz és ott van)! Xoxo, Janka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése