2014. március 12., szerda

♥ Görkorizz! ❈

Halii! Janka vagyok.:) Szóval, mára nem hoztam semmi különösebbet, csak görkorit.:)
Szóval, tegyük fel, hogy.: Tavasz van, meleg van, süt a nap, kimégy az udvarra, de nem tudod, mit csinálj. Körülnézel az udvaron, és látsz egy cipőféleséget, aminek kerekei vannak. Nem tudod mi az, de felveszed. Felveszed, és elgurulsz. És aztán rájössz, hogy ez egy görkori. Aztán megpróbálsz vele menni, és először nem sikerül, de próbálkozol. Pár hét múlva egész jól megy. Aztán már nagyon jól megy. Végül a szenvedélyeddé válik, és évekig azt fogod csinálni.!:) 

Hát, ez velem nem igazán így történt, hanem az egyik barátnőm megtanított görkorizni, aztán ő elköltözött, és egy másik barátnőmmel azóta is szinte minden nap korizunk. Szóval ránk ez a történet onnantól igaz, hogy " megpróbálsz vele menni, és először nem sikerül, de próbálkozol. ......"  
Szerintem mindenképp próbáljátok ki, én nagyon szeretem, és ha tudsz jégkorizni, akkor görkorizni is hamar megtanulsz.:D Amúgy görkorit könnyen is kapsz, az enyémet mondjuk apukámtól kaptam németországból, de ami nekem előtte volt, azt a tesco-ban vettük. a lényeg az, hogy ne vegyetek műanyag kerekűt! Mert ha olyat vesztek, akkor azzal nagyon nehéz lesz megtanulni, és menni is sokkal rosszabb vele, mivel egész végig zörög alattad a kerék. Viszont ha gumis kerekűt veszel, akkor azzal gyorsabban és jobban tudsz megtanulni korizni, és menni is sokkal jobb vele. ♥


Ha tetszett, írj megjegyzést a bejegyzéshez(úgy tudod, hogy rákattintasz a bejegyzés címére, letekersz és ott van)! Xoxo, Janka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése